Nytt pass vt 2009

15 Feb

Nu har jag testkört vårens pass två gånger och vågar outa min låtlista. Nu har ju dessutom Ika varit på passet så jag har inga hemlighetsrestriktioner längre heller:

Här är det:

Uppvärmning:
Cameron Cartio – Toi Azizam 103 (från 107)
Fronda – En stor stark 117 (från 120)
Hoven Droven – Slentbjern 167 (från 171)
Hot Banditoz – Veo veo 124 (från 126)

Rörlighet
Robbie & Nicole – Somethin’ stupid 53

Styrka 1
Screamin’ Jay Hawkins – Put a spell on you 59
Lillasyster – Umbrella 44 (halvtakt av 88 )

Kondition 1
Kat de Luna – Run the show 102 (från 105)
Kendi – Connected 125 (från 128 )

Övergång
Tore Callmars orkester – Mustaschen 104 (från 109)

Styrka 2
Blind men of Alabama (?) – Amazing graze 50
Avril Lavigne – Forgotten 66

Kondition 2
Viktor Pavlik – Nema z kym 115
Lena Ph – Lena Anthem 135

Nedvarvning etc
Bo Kaspers – Snäll och dum
Imperiet – Märk hur vår skugga
Filmmusik Jerusalem – Avresan

Jag har nu kört två dagar i rad och har sån träningsvärk att jag inte riktigt vet hur det ska gå i morgon när det blir tredje dagen i rad. Men som T brukar säga. När huvudet är dumt får kroppen lida.

Inte bara kroppen får lida om huvudet är dumt. Idag gjorde jag just det som jag och mina stammisar bävat för länge. Jag brukar alltså ta av mig glasögonen i andra styrkeblocket för att torka av ansiktet eftersom jag är så svettig att jag får det i ögonen och det gör ont.

Idag när jag lagt bort glasögonen så skulle vi byta rörelse och jag bankade i golvet och i mina glasögon. Så nu är de lite sneda. Hrmpf. Blir linser i morgon och ett besök hos optikern och så hoppas jag att de kan ordna till det där.

Lite reklam också för kommande jympaaktiviteter:

Torsdag 19 februari kl. 18.30 i Råcksta DISCOPASS  med Tina och mig.

Lördag 21 februari kl. 12. Samma roliga discopass men på Hornstull.

Seså! Bara att komma och jympa!

6 svar to “Nytt pass vt 2009”

  1. Susann februari 16, 2009 den 9:36 e m #

    Jag bara MÅSTE komma o jympa med dig! Ska banne mig försöka muta med mig dottern. Å håll i dig, hon är kaxig o kritisk samt utled på vaaaaaaaanlig jympa….sa jag att hon snart är 13 😉

  2. Storasyster februari 17, 2009 den 8:40 f m #

    Mina slumrande träningsbehov väcks lite till liv av ditt inlägg 🙂

  3. loveina februari 17, 2009 den 9:44 f m #

    Å Storasyster är varmt välkommen att jympa med mig om hon finns i Stockholmsområdet och har lust.

  4. Storasyster februari 17, 2009 den 1:56 e m #

    Storasyster befinner sig tyvärr inte i Sthlmsområdet.. Östgötaslätten är hennes hemvidder (kan man säga hemvidder?? haha), men tackar ödmjukast för inbjudan 🙂

  5. Storasyster februari 17, 2009 den 1:57 e m #

    Ah men nu ser jag ju när jag läser noggrannare i låtlistan.. Tore Callmars orkester och Mustaschen – vilken superlåt du har med på passet!! 😀 hihi!

  6. loveina februari 17, 2009 den 11:04 e m #

    Japp! Tore Callmars är terminens höjdare. Förra terminen var det Nordsjön med Harry Brandelius på begäran av Ika.

Lämna en kommentar